به گزارش سراج24، با همت بنیاد شهید و امور ایثارگران اوایل مرداد تورنمنتی چهار جانبه میان تیمهای استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتورسازی برگزار میشود.
مهرزاد خلیلیان با تایید این مطلب گفت: «اواخر تیر تیمهای یاد شده به هتل خواهند رفت تا پیش از آغاز لیگ این رقابتهای چهار جانبه در تهران برگزار شود.»
منبع:ایسنا



